دختر خونه حجی

روزانه نوشت های یک دختر حجی

دختر خونه حجی

روزانه نوشت های یک دختر حجی

حس خوب

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

وقتی یه حس خیلی قشنگو  خوبو تو خواب تجربش میکنی

و تنها تجربتم همین خواب باشه

و وقتی از اون خواب پا میشی

خیلی دلت میگیره برا نبودنش.......

ناجوررررر

خواب دیدم یکی اومده خونمون برا خواستگاری ولی یه فرقی با بقیه داشت، آشناترین غریبه بود که قلبم براش میزد.
یه خواستگاری هماهنگ شده، یهو وسطای کار برادرش گفت؛ مثل اینکه شما دوتا هماهنگید
و من و اون کپ کردیم، حالا میخوایم ماست مالی کنیم؛ توی چشمام نگاه کرد و منم گفتم خب برا درس باهم بودیم ولی چی شد ایشون الان اینجان را من نمیدونم.
یه لبخند زدی ک ای کلک ....
بعد دیگه پاشدن ک برن، اون یکم تعلل کرد، بقیه رفتن بیرون من و اون بودیم، توی چشم به هم زدن بغلم کرد و گفت بالاخره همه چی داره درست میشه
اخ بغلش یه ثانیه بود ولی یه حس خیلی خاص بود
بعدشم از خواب پریدم همین...
آهای غریبه ای ک نه اسمتو میدونم نه حتی قیافتو یادمه، چرا نیستی هاااااااااااا
میدونی چقدر از صبح تا حالا دلتنگ توی غریبه م نامرد. میدونی هی دارم بغل کردنتو مرور میکنم...
  • دختر حجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی