دختر خونه حجی

روزانه نوشت های یک دختر حجی

دختر خونه حجی

روزانه نوشت های یک دختر حجی

غیرتی

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ
امشب سر جریانی یکی روم غیرتی شد و بهم گفت مثلن از این جا برو.
البته منم بهش گفتم خودم داشتم میرفتم و رفتم.
اونم تشکر کرد و بعد خواست فضا را عوض کنه.
اولش خندم گرفته بود و یکم ذوق که غیرتی شد، اونم با این سرعت و با این شدت.
اما بعدش نچ، حالمم گرفته شد، چون این کار یکم بعد منو بهم ریخت و خیلی چیزا را بهم یاد اوری کرد.



من همون دوست دارم غریبه خودم روم غیرتی بشه نه کس دیگه والاااااا
غریبه وقتی بیای من میدونم و تو، با این نبودنات بله....
 
لظفا نوشت: میشه برا جور شدن سفر کربلای اربعینمون همراه مامان و حجی دعا کنید، پیلیززززز
  • دختر حجی

نظرات  (۱)

اگر قسمت باشه ایشالا که جور میشه
پاسخ:
خیلی تچکر ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی